Dålig uppdatering

Förlåt. Både jag och vale och alla andra har mycket och göra. Men nu kanske det blir lite bättre eftersom jag är klar med alla dans shower & rep.
Och ja som vanligt så får nu skicka bilder klipp osv till våran mail
[email protected]

And look what i found today när jag bläddrade i någon gästbok eller vad det var.

Vi skämtade om att vi skulle riva ut sidan och kopiera Björns autograf och dela ut på stan. Men ångra oss ganska snabbt.

Hoppas ni mår bra! Och ja som sakt, ni får jätte gärna kommentera.
/ Malle

Kommentarer
Postat av: maria

oh jävlar, jag skulle vilja ha Björns autograf!

2009-05-10 @ 17:17:32
Postat av: hedhoe

Min kompis hade sett nån löpsedel om att björn precis gjort slut med nån Sara.., och för typ ett år sen så var det ju en massa journalister som såg Sara Varga och Björn tillsammans och sa att dom var ihop eller vafan. Tror ni att någon gått och hittat på en historia igen?

2009-05-10 @ 19:08:20
Postat av: Malle

hedhoe: vart hade han/hon sett det? :)



Maria: det kan kanske gå och fixa om man skickar brev till blixten :) Jag har adressen ifall du är intresserad.

2009-05-10 @ 21:17:52
URL: http://juustdaance.blogg.se/
Postat av: Vale

Nej Malle, jag har faktist alldeles för mycket fritid :) Finns direkt inte så mycket att skriva om. xD

2009-05-11 @ 06:47:03
URL: http://valees.blogg.se/
Postat av: hedhoe

Artikeln står i Se & Hör. Min kompis tog kort i tidningen åt mej, det är en massa grejer som är helt sjuka att läsa. Jag tror faktiskt inte att det är sant det där.

2009-05-11 @ 19:20:33
Postat av: Malle

hedhoe: okej..men se&hör kan man ALDRIG lita på, dom skriver aldrig någonting som e sant.



Vale: sssssh! tyst nu! xD nemen sant..finns inte så mkt och skriva just nu...lite synd..knivig situvation sitter vi i.

2009-05-11 @ 20:47:16
URL: http://juustdaance.blogg.se/
Postat av: hedhoe

oh, tur.

Det som gör hela artikeln rolig är att bilderna är typ ett år gamla x)

2009-05-12 @ 09:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0