Ballar av stål

Det ryktas att Björn kommer att synas i bakgrunden i programmet ballar av stål. Han kommer att synas då Hanna Wilenius kastar vatten på kändisar, dock inte på Björn då han går i backgrunden.

Anledningen till att jag gästbloggar här är för att amanda och Pernilla har gjort slut med bloggen och blivit ihop med facebook, så nu hjälper jag Malle då hon säger att ibland hinner hon inte medans jag... Har för mycket fritid. Så nu vet ni. Men, Jag är endast Gästbloggare. Amanda och Pernilla kanske skriver någon gång om ett mirakel händer. Jag är bara gästbloggare.

/Vale


Kommentarer
Postat av: j

men det har ju blivit lite mer uppdatering då du skriver :) tack för det!

2009-03-30 @ 20:49:22
Postat av: Amanda

facebook for the win!

Postat av: Meron

haha, aa såg han i bakgrunden i ballar av stål när den där Hanna intervjuade typ några :)

hon snackade med han också, men man såg han typ bara i 1 sekund.

2009-03-31 @ 20:06:23
Postat av: hedhoe

ja, tänkte precis säga att hon snackade ju lite med honom om man kollar youtube- klippet :)

2009-04-01 @ 07:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0