Hallu!

Förlåt för att vi inte har bloggat så mycket. Men det är mycket med skolan för tillfället, men vi gör så gott vi kan. I alla fall jag! *smile*

Jag har precis gått igenom era kommentarer och tänkte svara på några.
LN

Vet du om den galan går på tv eller?

Om du syftar på QX galan så gick det tyvärr inte på tv (inte vad jag har hört, men jag kan ju ha fel, men det är ju i alla fall försent nu). Men jag hittade ett klipp på youtube för ett tag sen.


Det är i alla fall något.
Hope u like it!

Sen svar till er andra som tycker att vi ska forsätta blogga:
Jag tycker det är jätte gulligt ut av er och som sakt, vi gör så gott vi kan. Jag ska i alla fall försöka skärpa mig. jag har ju faktist en egen blogg, så varför inte lägga ner lite mer tid här?

Men om ni har bilder, youtubeklipp, filmer eller bara något annat tips eller frågor eller något så maila oss på
[email protected]

Vi tar emot det vi får eller hur man nu ska utrycka sig.
Hoppas ni mår bra annars!
Ha det bra i vintermörkret!

/Malle

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack ändå ;) och klippet, I like it ;D

2009-02-14 @ 14:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0