Då skriver jag väl..

..men det finns ju liksom inget att skriva om, det finns ju massa artiklar som recenserar, (stavning?) deras uppträdanden och så.  Som säger olika om att Björn var sämst och Björn var bäst. Det bror ju på hur han mår.

Ni läsare kan väl ge lite tips om vad man kan skriva, eller något sånt.

Och är det någon som kommer ihåg:

Dom som läste Sorans blogg på 1000apor vet.

Jag kan säga att jag vet vem som skrev det där brevet till Björn. Och naturligtvis var det ett skämt.



kass kvalité, as always.


/amanda

Kommentarer
Postat av: björns fru

ok, svinkul att Björn Gustafson blivit så populär osv o han e ju rolig.

Men det som inte e lika kul är att jag e gift med en björn gustafson som bor i stockholm..o så fort han kändisen björn har varit på tv så ringer telefonen konstant.

ok, vi byter väl nummer till hemligt? men ska det vara nödvändigt??

seriöst tror ni alla brudar som ringer o fnissar o skickar bilder osv osv att det e rätt björn ni ringer till?? tänk till lite....varför skulle han vilja ha ickehemligt telefonnummer så ni kan ringa?........e bara tvungen o säga det för ni verkar ju inte fatta ni som ringer...

2008-10-14 @ 00:37:16
Postat av: Amanda

björns fru: För det första, vem fan har sagt att vi har ringt till honom? Fast nu kanske du menar det där till dom som läser bloggen, vad vet jag.

Men vi har INTE ringt Björn, vi har inte ens hans nummer.

Lägg era klagomål någon annan stans istället i fortsättningen, det här är ineg klagoblogg.



För din del, om ni vill slippa det där så är det att byta nummer och göra det dolt.

2008-10-14 @ 08:13:35
URL: http://bjorngustafssonfansite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0